نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی مازندران 1402

انتخابات مجلس شورای اسلامی 1402(حوزه نور و محمودآباد)

نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی مازندران 1402

انتخابات مجلس شورای اسلامی 1402(حوزه نور و محمودآباد)

دبیر ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: آمار انصراف داوطلبان مازنی از گردونه رقابت‌های انتخاباتی به ۳۹ نفر رسید..... انصراف 39 داوطلب مجلس در مازندران / نوشهر و چالوس در صدر انصرافی ها

به گزارش شمال نیوز، مهدی محمدی افزود : براساس آمار بیشترین داوطلبان انصرافی از رقابت های انتخاباتی مجلس یازدهم در مازندران  با ۱۰ نفر مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان نوشهر و چالوس است که در این حوزه ۴۶ نفر برای یک کرسی نمایندگی در مجلس ثبت نام کردند.

به گفته وی از بین داوطلبان انصرافی ۳۸ نفر مرد و یک نفر زن است.

براساس آمار ستاد انتخابات استان مازندران ۴۱۸ داوطلب برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این خطه شمال کشور ثبت نام کردند که ۲۳ نفر زنان و مابقی مردان بودند که با کنار رفتن ۳۹ نفر از داوطلبان هم اکنون ۳۷۹ نفر همچنان در گردونه رقابت های انتخاباتی حضور دارند و نتایج بررسی صلاحیت این داوطلبان  در هیات های اجرایی نیز طبق قانون فردا ۲۷ آذرماه به آنها ابلاغ می شود.

داوطلبانی که صلاحیتشان در هیات های اجرایی رد شد، چهار روز مهلت دارند تا نسبت به نتایج رد صلاحیت خود به هیات های نظارت استان شکایت کنند و هیات اجرایی نیز تمام پرونده ها را برای بررسی در اختیار هیات های نظارت شورای نگهبان قرار می دهند.

به گزارش ایرنا، مازندران ۹ حوزه انتخابیه و ۱۲ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارند.

در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۷۲ درصد از واجدین شرایط استان مازندران رای دادند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۷
انتخابات سال 1402 مجلس شورای اسلامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی